Direktlänk till inlägg 16 mars 2011

Idag, imorgon, för alltid.. Kärlek

Av romantik-kliniken - 16 mars 2011 11:27

Jag tänker inte påpeka att det var längesedan jag skrev, det är alldeles för uppenbart.

Jag hoppas att ni vet att jag beklagar detta.


Det är vår ute nu.

Tidig vår.


Jag tänker på:


Vårkänslor..


Blommor..


Skratt..


Nya möten..


Upplevelser..


Nya minnen..


Kärlek...


Det finns så många löften i luften, när solen börjat lysa upp våra dagar och snön långsamt smälter bort..


Det är en härlig värld.

En smältande glittrande värld.


Ännu är det inte så varm ute.

Fortfarande har vi sommaren att längta efter.

Vi förtjänar ljus efter denna långa mörka vinter.


Men även i den växer kärlek.

Långa ändlösa nätter..

Sammanslingrade..

Kyssar..

Smekningar..

Kärlek..


Se dig omkring, kärleken finns överallt.


Jag längtar till dagen då jag kan ligga på en filt i solen och äta färska jordgubbar..

Idag ska jag frossa i vårtecken och njuta av pirret av förväntning i magen.

Våren är här!


Och glöm inte, våren är den flirtigaste tiden av året..

Så, njut..

/Miss R


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av romantik-kliniken - 23 september 2011 10:35


  Hej, Miss R är tillbaka..   Vi går mot en kyligare årstid, sommaren lämnar oss och löven blir allt mer färggranna.   Men i mitt hjärta finns en ständig värme. Jag har funnit honom.   Efter månader av svek, tårar och sorgm, så har ja...

Av romantik-kliniken - 11 november 2010 15:11


Hej.. Miss R är tillbaka igen, efter nära ett år utav tystnad. Skäms alldeles för mycket för att ens prata om det så nu byter jag helt raskt samtalsämne. Uppbrott. Det har varit ett händelserikt år i mitt liv. Kärleken dog ut och försvann....

Av romantik-kliniken - 24 april 2009 00:38

Nu var det galet länge sedan jag skrev.. skäms! :/   Men jag lovar att bli bättre på att uppdatera denna blogg i romantikens tecken.   Miss R är fortfarande i samma underbara förhållande och det blir bara bättre och bättre..<3   Vi har börjat tala...

Av romantik-kliniken - 3 februari 2009 08:28

Nu närmar sig våren med stormsteg... Och våren är ju som bekant en årstid som verkligen andas kärlek.   Men det finns dock många som är ensam i denna vackra, smältande och glittrande säsong.. Till er har jag ett råd, dröm! Lev livet, gör saker du dr...

Av romantik-kliniken - 27 januari 2009 11:14

Så har det hänt igen... Miss R är kär och inne i ett nytt förhållande! Känns pirrigt, nytt, spännande och helt fantastiskt...   Killen ifråga får mig att darra bara han ser på mig med sina vackra intensiva ögon.. och om jag ska vara helt ärlig har ja...

Ovido - Quiz & Flashcards