Direktlänk till inlägg 8 januari 2009

Förföra...

Av romantik-kliniken - 8 januari 2009 12:54

Jag hade ju tänkt mig att detta inlägg skulle handla om nyförälskelse...

Men när jag nu satte mig framför datorn dök ett annat ämne upp, förförelse..


Så det vackra, sockersöta ämnet nyförälskelse kommer att dyka upp imorgon... Något sött till fredagskaffet? :)


Men ja, förförelse...när jag hör det ordet tänker jag på viskningar... andetag... naken hud... mjuka läppar.. svala lakan.. heta kroppar... hungriga blickar och ivriga händer...


Men det finns en liten del innan det, innan man väl kommer till det stadiet... och det är det vi ska tala om nu.. små, små förförelse knep som kommer att skapa en glödande spänning mellan er...


Jag tillhör den sorten som älskar att retas... teasa lite..

Ge utan att ge för mycket.. locka utan att bli infångad... t.ex om han ligger i soffan så kan jag sätta mig bredvid honom.. smeka honom i nacken och sedan långsamt kyssa honom på halsen samtidigt som min hand smeker sig nedför hans nacke mot hans mage.. till hans byxlinning.. slutar.. kysser honom på munnen, djupt.. och går sedan därifrån.. kommer tillbaka efter en stund, när det har gått så lång tid att han tänker att jag kommer att vara borta att tag men fortfarande så att han har kvar kyssen i tankarna...


eller när vi ser på film, lägger jag med med huvudet på hans mage och börjar försiktigt att pussa på den.. ganska oskyldigt men ja, låter pussarna bli kyssar.. och vandra allt längre ned.. men aldrig för långt, bara så att han verkligen, verkligen ska vilja att jag gjorde det... ;)


Eller ja, han kanske hm.. pratar i telefon eller sitter i soffan... då lägger jag mig i min säng och läser.. ser till att han ser mig och ja, kanske sträcker lite på mig bara för att jag vet att mitt nattlinne kommer att glida upp en liten, liten bit över mina lår då..


Små, små sätt...


Och när ni sedan ligger där och har kommit till det jag skrev om förut...


Visa att du vill ha honom men egga honom.. om du kysser honom sluta då efter en stund och bara le mot honom medans dina händer smeker sig över hans kalsonger, men låt honom inte kyssa dig... När han sedan börjar "ge upp" om att få en kyss, ta då tag i hans nacke och kyss honom riktigt, riktigt hungrigt.. låt sedan kyssarna vandra över halsen... över magen.. och låt tungan långsamt glida över linningen på hans kalsonger samtidigt som du andas ut djupa långa varma andetag och drar med naglarna mjukt över hans bröstkorg... när han sedan börjar att vrida sig av frustration över att du aldrig låter din tunga vandra längre..avbryt dig och kyss honom sedan igen.. ge honom det han vill ha, i små doser tills han är på gränsen att knappt stå ut... Låt sedan förspelet ta slut och inled själva akten...



Ja, det var lite förförelse knep ifrån mig..

Och kom ihåg, efterspelet, att ligga där och andas i takt är en underbar och ibland underskattad akt.. som skänker så mycket lugn och kärlek mellan  er... /Miss R

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av romantik-kliniken - 23 september 2011 10:35


  Hej, Miss R är tillbaka..   Vi går mot en kyligare årstid, sommaren lämnar oss och löven blir allt mer färggranna.   Men i mitt hjärta finns en ständig värme. Jag har funnit honom.   Efter månader av svek, tårar och sorgm, så har ja...

Av romantik-kliniken - 16 mars 2011 11:27


Jag tänker inte påpeka att det var längesedan jag skrev, det är alldeles för uppenbart. Jag hoppas att ni vet att jag beklagar detta. Det är vår ute nu. Tidig vår. Jag tänker på: Vårkänslor.. Blommor.. Skratt.. Nya m...

Av romantik-kliniken - 11 november 2010 15:11


Hej.. Miss R är tillbaka igen, efter nära ett år utav tystnad. Skäms alldeles för mycket för att ens prata om det så nu byter jag helt raskt samtalsämne. Uppbrott. Det har varit ett händelserikt år i mitt liv. Kärleken dog ut och försvann....

Av romantik-kliniken - 24 april 2009 00:38

Nu var det galet länge sedan jag skrev.. skäms! :/   Men jag lovar att bli bättre på att uppdatera denna blogg i romantikens tecken.   Miss R är fortfarande i samma underbara förhållande och det blir bara bättre och bättre..<3   Vi har börjat tala...

Av romantik-kliniken - 3 februari 2009 08:28

Nu närmar sig våren med stormsteg... Och våren är ju som bekant en årstid som verkligen andas kärlek.   Men det finns dock många som är ensam i denna vackra, smältande och glittrande säsong.. Till er har jag ett råd, dröm! Lev livet, gör saker du dr...

Ovido - Quiz & Flashcards